Baixem el teló de «La corda fluixa»

Després de 4 dies a Els Lluïsos de Gràcia, baixem el teló d’aquesta nova versió de «La corda fluixa». Ha estat molt curt, però ben intens… Esperem tornar ben aviat i per més temps amb La Corda Fluixa! Gràcies a tots els que heu vingut, i evidentment, als que hi heu participat (Queralt Casasayas Reguant, Laura Aubert Blanch, Aida Escosa, Enric Romaní, Ariadna Pastor Sanegre, Adrià Aubert Blanch, Martina Roselló, Marina Marcos Aixalà …) ! Fins ara!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *